søndag 12. oktober 2008

I det siste har jeg hatt en del aa gjore, saa jeg har vart lite paa dataen. Paa torsdag om kvelden gikk meg, en i klassen og noen jenter fra fotballlaget til treningssenteret for aa vare med paa et salsa-kurs! Det var goy! De har faatt et helt nytt treningssenter her, saa de fleste i klassen trener en del der.
Paa fredag drog jeg til Manresa etter skolen. Manresa er nermeste storre by, ca paa storrelse med Stavanger(?). Det tar ca en halv time med buss. Det er ganske billig i de spanske kjedebutikkene som Zara og Bershka ol! =)
Da jeg kom hjem drog jeg rett til fotballtrening. Det er veldig kjekt aa spille. Herlig aa kunne spille ute, sent om kveldene uten aa fryse!
Etter treningen kom noen aa hentet meg i bil, og vi kjorte rundt i Navas. Jeg ble med en hel jentegjeng ut. De er 3aar eldre enn meg, saa alle har bil. Saa vi var 3biler som kjorte. Etter en stund drog vi til Grafit, som er en bar her. Der moter vi som regel de samme folka hver helg, saa det er ganske koselig!
Etter en stund gikk jeg hjem for aa sove. Var saa trott!
Paa lordag reiste familien min til broren til Monica, som bor lenger nord i fjellene. Det tar ca. 4 timer med bil aa komme dit. Men jeg hadde kamp paa sondagen, saa jeg ble hjemme. Meg og hunden. Og det er helt forferdelig. Det er den verste hunden! Den folger etter meg overalt i leiligheten og piper konstant. Gaar jeg inn paa ett rom og lukker doren, begynner den aa bjeffe, og slutter aldri! Jeg prover aa stenge den inne nede i kjelleren, men da bjeffer slutter den andri aa bjeffe, og forstyrrer sikkert hele nabolaget! Ikke lett aa vare babysitter for en hund!
Paa lordag kveld ble jeg med jentegjengen aa spiste middag hos en av dem. Der satt vi en stund, for vi kjorte tilbake til Navas. Det var en konsert i Navas, saa der motte jeg en del fra klassen ogsaa. Etterpaa gikk vi til et lite disco. Veldig lite! Her begynner folk aa gaa ut veldig sent, saa jeg ble veldig trott etter en stund. Saa sikkert rundt 3-halv4 kjorte de meg hjem.
Og jeg maatte opp kl 10 dagen etter for aa spille kamp! Det var tungt aa staa opp da!
Det var bortekamp, og vi tapte 4-1! Og jeg fikk faktisk spille litt! utrolig nok! og saa spiss i tillegg! Men det var kjekt! =)
i morgen skal jeg, for forste gang paa skolen paa en mandag, saa denne uken kan bli noksaa lang!
Tenkte aa bake brownies til familien kommer hjem! =)

4 kommentarer:

Plantehuset sa...

Haha, så stenge du bare hunden inne nere i kjelleren?? Ka slags hundepass e dette? :P

Maren sa...

Akkurat d eg åg hadde tenkt å sei! Martha, du skrive det akkurat som om d ska ver normalt å stenga honden sin inni kjelleren, ka fillen. Stakkars honden, ikkje løye han plage deg:P

Plantehuset sa...

du fortjene å bli stengt neri kjelleren

Martha sa...

Ska fortella dokke at den hunden e en utfordring!
Dokk ville gjort akkurat d samma sjol!
og kjelleren e store!