mandag 20. oktober 2008

Mat, fotball og kino

I gaar(sondag) stod jeg opp til nybakte armeriddere og ferske fersken! Det var en skikkelig bra start paa dagen! Klokken 11 gikk jeg opp til stadion for aa spille fotballkamp. Det var en veldig kjekk kamp, og vi hadde kontroll hele kampen. Stillingen ble 2-0 til oss, og jeg tipper JEG scorte det ene maalet!!! Utrolig!(Selv om jeg bor nevne at jeg hadde sikkert 3-4 andre skuddforsok som jeg bommet totalt paa) Men men, ett maal er vel bedre enn ingen!
Etter kampen kom jeg hjem til stor middag. Monica hadde laget en god salat, etterfulgt av masse godt grillet, marinert kjott, og is til dessert! Etter middagen drog jeg, Monica og Joan Petit for aa se en film Joan hadde villet sett lenge. Jackie Chan!
Da vi kom til kinoen tok det sikkert 5min for Joan sovnet, og sov resten av filmen. Muy bien, Joan!
Etter kinoen var det Barca kamp paa TV igjen! Og selvfolgelig vant de igjen! 1-0 mot Athletic Club!
I dag naar jeg kom hjem fra skolen ventet ogsaa en stor middag. Tapas forst med oliven, polser, asparges, ost, fisk, og en del smaating. Etterpaa ble jeg servert en gronsaksblanding og grillet kjott. Naa er jeg utrolig mett, og trott! Saa ahora, yo voy dormir!

Ingen kommentarer: