mandag 6. oktober 2008

Paa onsdag var forste trening. Jeg fikk laane ett par fotballsko fra en i klassen. Det var ganske faa som kunne komme, saa vi var sikkert ikke mer enn 8stk paa treningen. Laget hadde ogsaa hatt to kamper i helgen, saa det var en rolig trening. Paa fredag var det ogsaa trening igjen. Da var vi mye flere, og mye hardere. I slutten skulle vi spille, 7 mot 7. Jeg merker at det er lenge siden jeg har spillt fotball. For aa si det slik, er jeg desidert den daarligste paa laget, saa det er noksaa flaut. Men men, trening gjor vel mester.
Paa fredag paa skolen hadde vi fri i timen etter spisetimen, saa da satt vi paa cafeeen og spilte ludo. Da neste time begynte hadde egentlig ingen lyst til aa gaa til time, saa vi bare fortsatte aa spille neste time ogsaa. Det var veldig kjekt! Jeg forstaar jo ingenting i timene uansett, saa for meg betyr det ingenting om jeg eg der eller ikke.
Paa lordags kveld spilte Barca kamp igjen. Det var goy. Etter 3min. scorte barca forste maalet. Etter 4min. kom andre maalet. Og da de hadde spilt 8min. ledet Barca 3-0 over Atl. Madrid. Da 16min. var gaatt, var resultatet 4-1 til Barca. Stillingen ble tilslutt 6-1! Utrolig maalrik kamp! Goy aa se paa! =)
I Tossa var det veldig varmt denne helgen, saa baade paa sondag og mandag var vi paa stranda aa badet. Herlig! Ellers har jeg trent litt, sovet mye aa lenge, spist mye, og lekt me ungene. Og i morgen er det skole igjen. Noksaa avslappende helger!

1 kommentar:

Plantehuset sa...

Kjekkt, kjekkt ^^
Må oppdatera oftere sånn at eg har någe å gjør på.